Принципи оптимізації пошуку і сортування даних в соціальних мережах із застосуванням багатофакторної системи оцінювання

Автор(и)

  • М.В. Шопинский Харківський національний університет радіоелектроніки, Україна
  • Н. В. Голян Харківський національний університет радіоелектроніки, Україна
  • І.В. Афанасьєва Харківський національний університет радіоелектроніки, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30837/bi.2019.1(92).08

Ключові слова:

СОЦІАЛЬНА МЕРЕЖА, ПОШУК, ФІЛЬТРУВАННЯ, БАГАТОФАКТОРНА СИСТЕМА ОЦІНЕННЯ, ШКАЛА РЕЙТИНГУ, ВЕЛИКІ ДАНІ

Анотація

Аналіз соціальних мереж, в якому основна увага приділяється взаєминам між соціальними суб'єктами, сьогодні є областю активних досліджень. Він являє собою набір інструментів для проведення досліджень, зокрема, в поєднанні з методами штучним інтелекту, такими як машинне навчання, глибоке навчання. У статті розглянуто поточну якість оцінки інформації в соціальних мережах, проаналізовано методи пошуку і сортування інформації в різних соціальних мережах, а також процес надання рекомендацій користувачам. Дані соціальних медіа є невичерпним джерелом наукових і ділових можливостей. У загальному випадку - це інформація, зібрана з соціальних мереж, яка показує, як користувачі взаємодіють з контентом. В роботі наведені методи поліпшення результатів пошуку для персоналізації рекомендацій в соціальних мережах. Ці показники і статистика забезпечують ефективне розуміння стратегії поведінки в соціальних мережах. Розглянуто переваги та недоліки багатофакторної системи оцінки. Визначено можливі способи інтеграції комбінованої системи оцінки інформаційних елементів користувачем для оптимізації пошукових запитів і фільтрації великих даних.

Біографії авторів

М.В. Шопинский , Харківський національний університет радіоелектроніки

Кафедра програмної інженерії

Н. В. Голян, Харківський національний університет радіоелектроніки

Кафедра програмної інженерії

І.В. Афанасьєва, Харківський національний університет радіоелектроніки

Кафедра програмної інженерії

Посилання

Wasserman S. Social Network Analysis: Methods and Applications (Structural Analysis in the Social Sciences) // Cambridge University Press. − 2012. – 857p.

Kadushin C. Understanding Social Networks: Theories, Concepts, and Findings // Oxford University Press. − 2011. – 264p.

Easley D, Kleinberg J. Networks, Crowds, and Markets // Cambridge University Press. − 2010. – 744p.

Cha M., Haddadi H., Benevenuto F., & Gummadi P. K.. Measuring User Influence in Twitter: The Million Follower Fallacy // Proceedings of the Fourth International AAAI Conference on Weblogs and Social Media. − 2010. − P. 10-17.

McCulloh I., Armstrong H., Johnson A. Social Network Analysis with Applications // Wiley. − 2013. – 320p.

Tsvetovat M., Kouznetsov A. Social Network Analysis for Startups: Finding Connections on the Social Web // O'Reilly Media. − 2011. – 192p.

Golbeck J. Analyzing the Social Web // Morgan Kaufmann. − 2013. – 290p.

Stieglitz S., Mirbabaie M., Ross B., Neuberger C. Social media analytics – Challenges in topic discovery, data collection, and data preparation // International Journal of Information Management. − 2017. – P. 156-168.

C. Amit, J. Van Hillegersberg. Exploring the Impact of Socio-Technical Core-Periphery Structures in Open Source Software Development, // Journal of Information Technology. − 2010. – P. 216-229.

T. Kesava, G. Mohan Ram. A Novel Sorting Algorithm for Data Analysis // International Journal of Scientific Research in Computer Science, Engineering and Information Technology. − 2018. – P. 1454-1456.

S. Stieglitz, L. Dang-Xuan, A. Bruns, C. Neuberger. Social Media Analytics – An Interdisciplinary Approach and Its Implications for Information Systems // Business & Information Systems Engineering. – 2014. P. – 89-96.

Yang M., Kiang M., Shang W. Filtering big data from social media – Building an early warning system for adverse drug reaction // Journal of Biomedical Informatics. − 2015. – P. 230-240.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-02