Основні принципи створення та діяльності мультимедійних навчальних систем
DOI:
https://doi.org/10.30837/bi.2021.1(96).12Ключові слова:
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ, ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ, МОТИВАЦІЯ, ОСВІТА, ПРОГРАМНА СИСТЕМА, ТЕСТУВАННЯАнотація
Розглянуто проблеми і запропоновано рішення для покращення в освітньому процесі інформаційного обміну шляхом індивідуалізації, локалізації та уніфікованості понять. Знайдено проблеми й рішення щодо швидкості навчання: використання ефективного апаратного забезпечення, порядок подання контенту і його структурування. Досліджено мотиваційну складову при розвитку та зацікавленості вивчення знань. Запропоновано принципи створення взаємодії при роботі з навчальним контентом як здобувачів освіти, так і редакторів. З’ясовано можливі варіанти систем перевірки рівня знань для особистої оцінки. Розглянуто проблеми отримання освітнього ступеню при повністю автоматизованій дистанційній перевірці та наведено рекомендацію із створення процесу тестування для такого присвоєння.
Посилання
R. N. Haber, M. Hershenson. The psychology of visual perception, 2d ed. Holt: Rinehart & Winston, 1980.
A. H. MASLOW. A Theory of Human Motivation. Brooklyn: Psychological Review, 1943, pp. 370-396.
C. Okasaki. Purely Functional Data Structures. Ph.D thesis, School of Computer Science, Carnegie Mellon University, 1996.
S. Soltesz, H. Poetzl, E. Marc, Fiuczynski, A. Bavier, L. Peterson. Container-based operating system virtualization: a scalable high-performance alternative to hypervisors. EuroSys 07: Proceedings of the 2007 conference on EuroSys, ISSN 0163-5980, pp. 275-287.