Дослідження методів спрощення та оптимізації частинок для портативних ігрових пристроїв

Автор(и)

  • М.В. Шульга Харківський національний університет радіоелектроніки, Україна
  • Д.І. Матвєєв Харківський національний університет радіоелектроніки, Україна https://orcid.org/0000-0002-0622-8159
  • О.С. Назаров Харківський національний університет радіоелектроніки, Україна https://orcid.org/0000-0001-8682-5000
  • Н.В. Назарова Харківський національний університет радіоелектроніки, Україна https://orcid.org/0009-0007-7816-7088

DOI:

https://doi.org/10.30837/bi.2023.1(99).13

Ключові слова:

ВЕРТЕКСИ, ОПТИМІЗАЦІЯ, СИМУЛЯЦІЯ, СИСТЕМИ ЧАСТОК, ШЕЙДЕРИ, INSTRUCTIONS COUNT, UNREAL ENGINE

Анотація

Об’єктом дослідження є системи симуляції часток та їх модулі. Метою роботи є проведення дослідження продуктивності систем симуляції часток та процес оптимізації для її покращення. Методами розробки та проектування є аналіз проблемної області дослідження, вибір системи симуляції часток на основі їх порівняння для подальшого вивчення та оптимізації. У результаті роботи було розроблено ігровий проект-симуляцію для демонстрації ефективності запропонованих методів оптимізації.

Посилання

Матвєєв, Д.І., Лановий, О.Ф. Методи спрощення опрацювання систем симуляції незалежних часток у середовищі Unreal Engine 4 // Èlektron. model. 2023, №45(2) с. 95-107. URL: https://doi.org/ 10.15407/emodel.45.02.095

Cascade Particle Systems // Unreal Engine Documentation. URL: https://docs.unrealengine.com/ 4.26/en-US/RenderingAndGraphics/ ParticleSystems/

Niagara Visual Effects // Unreal Engine Documentation. URL: https://docs.unrealengine.com/ 4.26/en-US/RenderingAndGraphics/Niagara/

Лановой А.Ф., Лановой А.А. Моделирование поведения толпы на основе дискретно-событийного мультиагентного подхода // Східно-Європейський журнал передових технологій, 2014, №4(70), с. 52-57

GPUSprites Type Data // Unreal Engine Documentation. URL: https://docs.unrealengine.com/ 4.26/en-US/RenderingAndGraphics/ParticleSystems/ Reference/TypeData/GPUSprites/

Collision Modules // Unreal Engine Documentation. URL: https://docs.unrealengine.com/4.26/en-US/ RenderingAndGraphics/ParticleSystems/Reference/ Modules/ Collision/

Event Modules // Unreal Engine Documentation. URL: https://docs.unrealengine.com/4.26/en-US/Rendering AndGraphics/ParticleSystems/Reference/Modules/ Event/

VFX Optimization Guide // Unreal Engine Documentation. URL: https://docs.unrealengine.com/ 4.26/en-US/RenderingAndGraphics/ParticleSystems/ Optimization/

Матвєєв, Д.І., Лановий, О.Ф. Проблеми оптимізації графіки під пристрої віртуальної реальності // ΛΌГOΣ.ONLINE, 2020, №14. URL: http://eoi.citefactor.org/10.11232/2663-4139.14.04

Особливості підготовки 3D моделей для використання у VR проектах // Science, Research, Development. URL: http://www.xneh.com.ua/ files/118_01_xi_2021.pdf#page=35

Порівняння методів текстурування моделей для мобільних платформ // Science, Research, Development. URL: http://www.xneh.com.ua/ files/118_01_xi_2021.pdf#page=37

Дослідження інструментів та засобів оптимізації 3D-графіки в комп'ютерних іграх та їх застосування до ігор у жанрі "First-person Shooter" // Електронний архів ХНУРЕ. URL: https:// openarchive.nure.ua/server/api/core/bitstreams/ e8582e45-10b9-44bf-aabc-cb0b120389ee/content

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-29