Дослідження методів спрощення та оптимізації частинок для портативних ігрових пристроїв
DOI:
https://doi.org/10.30837/bi.2023.1(99).13Ключові слова:
ВЕРТЕКСИ, ОПТИМІЗАЦІЯ, СИМУЛЯЦІЯ, СИСТЕМИ ЧАСТОК, ШЕЙДЕРИ, INSTRUCTIONS COUNT, UNREAL ENGINEАнотація
Об’єктом дослідження є системи симуляції часток та їх модулі. Метою роботи є проведення дослідження продуктивності систем симуляції часток та процес оптимізації для її покращення. Методами розробки та проектування є аналіз проблемної області дослідження, вибір системи симуляції часток на основі їх порівняння для подальшого вивчення та оптимізації. У результаті роботи було розроблено ігровий проект-симуляцію для демонстрації ефективності запропонованих методів оптимізації.
Посилання
Матвєєв, Д.І., Лановий, О.Ф. Методи спрощення опрацювання систем симуляції незалежних часток у середовищі Unreal Engine 4 // Èlektron. model. 2023, №45(2) с. 95-107. URL: https://doi.org/ 10.15407/emodel.45.02.095
Cascade Particle Systems // Unreal Engine Documentation. URL: https://docs.unrealengine.com/ 4.26/en-US/RenderingAndGraphics/ ParticleSystems/
Niagara Visual Effects // Unreal Engine Documentation. URL: https://docs.unrealengine.com/ 4.26/en-US/RenderingAndGraphics/Niagara/
Лановой А.Ф., Лановой А.А. Моделирование поведения толпы на основе дискретно-событийного мультиагентного подхода // Східно-Європейський журнал передових технологій, 2014, №4(70), с. 52-57
GPUSprites Type Data // Unreal Engine Documentation. URL: https://docs.unrealengine.com/ 4.26/en-US/RenderingAndGraphics/ParticleSystems/ Reference/TypeData/GPUSprites/
Collision Modules // Unreal Engine Documentation. URL: https://docs.unrealengine.com/4.26/en-US/ RenderingAndGraphics/ParticleSystems/Reference/ Modules/ Collision/
Event Modules // Unreal Engine Documentation. URL: https://docs.unrealengine.com/4.26/en-US/Rendering AndGraphics/ParticleSystems/Reference/Modules/ Event/
VFX Optimization Guide // Unreal Engine Documentation. URL: https://docs.unrealengine.com/ 4.26/en-US/RenderingAndGraphics/ParticleSystems/ Optimization/
Матвєєв, Д.І., Лановий, О.Ф. Проблеми оптимізації графіки під пристрої віртуальної реальності // ΛΌГOΣ.ONLINE, 2020, №14. URL: http://eoi.citefactor.org/10.11232/2663-4139.14.04
Особливості підготовки 3D моделей для використання у VR проектах // Science, Research, Development. URL: http://www.xneh.com.ua/ files/118_01_xi_2021.pdf#page=35
Порівняння методів текстурування моделей для мобільних платформ // Science, Research, Development. URL: http://www.xneh.com.ua/ files/118_01_xi_2021.pdf#page=37
Дослідження інструментів та засобів оптимізації 3D-графіки в комп'ютерних іграх та їх застосування до ігор у жанрі "First-person Shooter" // Електронний архів ХНУРЕ. URL: https:// openarchive.nure.ua/server/api/core/bitstreams/ e8582e45-10b9-44bf-aabc-cb0b120389ee/content