Аналіз залежності вибору освітніх альтернативних дисциплін від тенденцій ІТ галузі

Автор(и)

  • І.В. Груздо Харківський національний університет радіоелектроніки, Україна https://orcid.org/0000-0002-4399-2367
  • І.В. Кириченко Харківський національний університет радіоелектроніки, Україна https://orcid.org/0000-0002-7686-6439
  • Р.О. Тарасов Харківський національний університет радіоелектроніки, Україна

DOI:

https://doi.org/10.30837/bi.2022.1(98).09

Ключові слова:

АЛЬТЕРНАТИВНІ ДИСЦИПЛІНИ, РЕПОЗИТОРІЇ GITHUB, ТЕНДЕНЦІЇ IT ГАЛУЗІ, ЛІНІЙНИЙ КОЕФІЦІЄНТ ПІРСОНА, КОРЕЛЯЦІЯ

Анотація

Була проаналізована залежність вибору альтернативних дисциплін студентами на прикладі освітньої програми 121 Інженерія програмного забезпечення для різних років навчання від тенденцій IT галузі. Частина даних була взята з репозиторію на платформі Github, а у якості метрик — кількісні показники існуючих тенденцій у IT галузі. Інформація про студентів була взята для аналізу з даних про вибір альтернатив студентами 3-4 курсу з спеціальності 121 Інженерія програмного забезпечення. Дослідження проводилося в декілька етапів, спочатку дані були проаналізовані та очищено від викидів, потім вони були ще раз розглянуті за трьома показниками, в подальшому додатково були накладені ваги, відповідно до чого було проведене дослідження і отримані фінальні значення. Під час дослідження для виміру показників залежності було використано лінійний коефіцієнт Пірсона.

Біографії авторів

І.В. Груздо, Харківський національний університет радіоелектроніки

Харківський національний університет радіоелектроніки

І.В. Кириченко, Харківський національний університет радіоелектроніки

Кандидат технічних наук, доцент кафедри Програмної інженерії, Харківський національний університет радіоелектроніки, Україна

Р.О. Тарасов, Харківський національний університет радіоелектроніки

Харківський національний університет радіоелектроніки

Посилання

Шрамченко Б. Л., Щербань В. Ю. Планування навчального процесу дисциплін за вибором студента //Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2010. C. 245-246.

Журан О.А., Філатова Т.В., Чернишов О.О. Модель формування сучасних компетенцій ІТ-фахівців. Інформатика та математичні методи в моделюванні. 2019. № 9(3). С. 195–202. DOI: https://doi.org/10.15276/imms.v9.no3.195

Положення про організацію освітнього процесу (далі – Положення) в. Харківському національному університеті радіоелектроніки Наказ від 27.11.2020 N400 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://nure.ua/wp-content/uploads/ Main_ Docs_NURE/polozhennja-proorganizaciju-osvitnogo-procesu-v-hnure.pdf. Дата звернення 17.12.2021.

Закон України «Про освіту» [Електронний ресурс] // Верховна Рада України. — Режим доступу https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text. Дата звернення 17.12.2021.

Закон України «Про вищу освіту» [Електронний ресурс] // Верховна Рада України. — Режим доступу https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text. Дата звернення 17.12.2021.

Закон України «Про наукову і науково-технічну діяльність» [Електронний ресурс] // Верховна Рада України. — Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/ laws/show/848-19#Text. Дата звернення 17.12.2021.

Міністерство освіти і науки України. Професійний стандарт. Фахівець з інформаційних систем [Електронний ресурс]. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: https://mon.gov.ua/ua/ osvita/visha-osvita /suchasna-it-osvita-vukrayini/profesijnistandarti. Дата звернення 17.12.2021.

Github REST API [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.github.com/en/rest. Дата звернення 17.12.2021.

Edwards, A. L. “The Correlation Coefficient.” Ch. 4 in An Introduction to Linear Regression and Correlation. San Francisco, CA: W. H. Freeman, pp. 33-46, 1976.

Gonick, L. and Smith, W. “Regression.” Ch. 11 in The Cartoon Guide to Statistics. New York: Harper Perennial, pp. 187-210, 1993.

Литвинов В. В., Трунова О. В., Войцеховська М. М. МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ОЦІНКИ УЗАГАЛЬНЕНОГО КРИТЕР ІЮ ЯКОСТІ ПІДВИЩЕНН Я КВАЛІФІКАЦІЇ ІТ-СПЕЦІАЛІСТІВ // МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького Черкаський інститут банківської справи Чорноморський державний університет імені Петра Могили. – С. 225-228.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-30