Розробка інформаційної технології управління системою надання ІТ-сервісів

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.30837/bi.2018.2(91).11

Ключові слова:

ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ, СИСТЕМА НАДАННЯ ІТ-СЕРВІСІВ, ЗАПИТ НА ЗМІНУ, ФУНКЦІОНАЛЬНІ ВИМОГИ

Анотація

Розглянуто проблему управління системою надання ІТ-сервісів. Проведено аналіз існуючих програмних засобів та інформаційних технологій що дозволяють управляти ІТ-сервісами в умовах зміни функціональних вимог. Запропоновано інформаційну технологію, яка представляє собою послідовність робіт об'єднаних в 4 основні стадії: формування запиту на зміну функціональних вимог, пошук ІТ-сервісів в каталозі, вибір найкращого ІТ-сервісу під функціональні вимоги, оцінка впливу обраного ІТ-сервісу на інфраструктуру підприємства. Розроблена програмна реалізація запропонованої інформаційної технології. Представлені результати застосування програмної реалізації інформаційної технології при реалізації запиту на зміну функціональних вимог. Результати її застосування дозволили скоротити витрати робочого часу персоналу підприємства при проведенні робіт з реалізації запитів на зміну функціональних вимог.

Біографії авторів

В.М. Левикін , Харківський національний університет радіоелектроніки

Професор кафедри інформаційних управляючих систем, голова секції 3 НМР, член НТР, відповідальний редактор журналу "АСУ та прилади автоматики", доктор технічних наук, професор

І.О. Юр’єв , Харківський національний університет радіоелектроніки

Доцент кафедри інформаційних управляючих систем, кандидат технических наук

Посилання

Teubner A., Remfert C. Giving IT Services a Theoretical Backing. Human Interface and the Management of Information: Information, Knowledge and Interaction Design. 2017. Vol. 10273. P. 448-468. doi:10.1007/978-3-319-58521-5_35.

Micić Z., Blagojević M., Micić M. Innovation and knowledge trends through standardisation of IT applications. Computer Standards & Interfaces. 2014. Vol. 36. No. 2. P. 423-434. doi:10.1016/j.csi.2013.08.013.

Mayo D., Escalona F., Ross M., Staples G., Staples M. A quality management based on the Quality Model life cycle. Computer Standards & Interfaces. 2013. Vol. 34. P. 396–412. doi:10.1016/j.csi.2012.01.004.

Maevsky D. A. A New Approach to Software Reliability. Lecture Notes in Computer Science: Software Engineering for Resilient Systems. 2013. № 8166. P. 156–168.

Mamta Meena, Anamika RamSing, Vinayak Bharadi. Architecture for Software as a Service Model of CBIR on Hybrid Cloud of Microsoft Azure. Procedia Computer Science. 2016. Vol. 79. P. 569–578.

Martini B., Paganelli F A service-oriented approach for dynamic chaining of virtual network functions over multi-provider software-defined networks. Future Internet. 2016. Vol. 8. No. 2. P. 1–21.

Verlaine B., Jureta I., Faulkner S. How Can ITIL and Agile Project Management Coexist? Exploring Services Science. IESS. 2016. Vol. 247. P. 327-342. doi:10.1007/978-3-319-32689-4.

ITIL Service Transition. AXELOS: Second edition, London: «TSO», 2011. 364 p.

ITIL Continual Service Improvement. AXELOS: Second edition, London: «TSO», 2011. 262 p.

ITIL. The key to Managing IT services Office of Government Commerce. London: TSO. 2005. 418 с.

Felinto R., Rodrigues C., Ayres K. The PDCA cycle in practice: the experience of managing subjects of the administration course of the Federal University of Paraiba International. Journal of Advanced Operations Management (IJAOM). 2014. Vol. 6. No. 4. doi: 10.1504/IJAOM.2014.066826

Левыкин В. М., Юрьев И. А. Разработка моделей инфраструктуры предприятия и инфраструктуры информационной системы, их оценка и установление соответствия между элементами моделей. АСУ и приборы автоматики. 2016. № 174. С. 4-9.

Левыкин В. М., Юрьев И.А. Разработка метода оценки качества инфраструктуры предприятия и ее компонентов. Системи та технології. 2016. № 1 (55). С. 58–62.

Левикін В. М., Юр’єв І. О. Модель вибору набору ІТ-сервісів для кінцевих користувачів. Вісник НТУ «ХПІ». Серія: Системний аналіз, управління та інформаційні технології. 2016. № 45 (1217). С. 78–84.

Levykin V., Iuriev I. Development of a model for determining the alignment of it-services of the information system with the end-user requirements. Eastern–European journal of enterprise technologies. 2017. Issue 4/2 (88). P. 4–9. doi: 10.15587/1729-4061.2017.108556.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-26