УЗАГАЛЬНЕНИЙ АЛГОРИТМ І ПРОГРАМНА ПЛАТФОРМА ОТРИМАННЯ РІШЕНЬ ЩОДО ПРІОРИТЕТІВ ЗАПУСКУ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.30837/bi.2019.2(93).08

Ключові слова:

Бізнес-процес, Пріоритет, Конкурентна точка, модель потоків робіт

Анотація

Особливістю нерегулярних наскрізних бізнес-процесів є те, що в деяких конкурентних точках їх кількість не тільки може змінюватися, але і в їх число може бути включений новий бізнес-процес. З урахуванням цих особливостей виникають проблеми планування, обліку, контролю, аналізу і регулювання. Для їх вирішення застосовують методи і засоби оперативно-календарного планування. Однак виникають проблеми при управлінні такими бізнес-процесами конкуруючими за загальні ресурси. Для їх вирішення в статті пропонується узагальнений алгоритм знаходження рішення щодо встановлення пріоритетів запуску наскрізних бізнес-процесів за участю ЛПР в кожної конкурентної точці. Описано розроблену програмна платформа <ПОРАДНИК ЛПР> забезпечує в режимі just in time, автоматичне коректування отриманих варіантів рішень.

Біографія автора

І.В. Левикін, Харьковский национальный университет радиоэлектроники

Кандидат технічних наук, професор кафедри «медіасистем і технологій»

Посилання

Charles Plesums An Introduction to Workflow// Workflow Handbook. – 2002. – http://www.wfmc.org/information/ introduction_to_workflow02.pdf.

Carol Prior. Workflow and Process Management// Workflow Handbook. – 2003.http://www.wfmc.org/information/Workflow_ and_Process_Management.pdf.

W.M.P. van der Aalst an d S. Jablonski. Dealing with Workflow Change: Identificationof Issues and Solutions. International Journal of Computer Systems, Science, and Engineering, 15(5):267–276, 2000.

W.M.P. Van der Aalst and T. Basten. Inheritance of Workflows: An Approach to Tackling. Problems Related to Change. Theoretical Computer Science, 270(1-2):125-203, 2002.

W.M.P. van der Aalst, J. Desel, and A. Oberweis, editors. Business Process Management: Models, Techniques, and Empirical Studies, volume 1806 of Lecture Notes in Computer Science. Springer-Verlag, Berlin, 2000.

А. Agostini and G. De Michelis. Improving Flexibility of Workflow Management Systems. In W.M.P. van der Aalst, J. Desel, and A. Oberweis, editors, Business Process Management: Models, Techniques, and Empirical Studies, volume 1806 of Lecture Notes in Computer Science, pages 218–234. Springer-Verlag, Berlin, 2000.

W.M.P. Van der Aalst and P.J.S. Berens. Beyond Workflow Management: Product-Driven Case Handling. In S. Ellis, T. Rodden, and I. Zigurs, editors, International ACM SIGGROUP Conference on Supporting Group Work (GROUP 2001), pages 42–51. ACM Press, New York, 2001.

Casati and G. Pozzi. Modeling Exceptional Behaviors in Commercial Workflow Management Systems. In Proceedings Fourth IFCIS International Conference on Cooperative Information Systems (CoopIS 99), IEEE Computer Society, Brussels, 1999.

Chalyi S., Levykin I., Petrychenko A., Bogatov I. (2018). Causality-based model checking in business process management tasks. IEEE 9th International Conference on Dependable Systems, Services and Technologies DESSERT’2018. doi: 10.1109/DESSERT.2018.8409176

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-02