РОЗРОБКА ІНТЕРАКТИВНОГО МУЗЕЙНОГО ДОДАТКУ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЇ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.30837/bi.2019.2(93).07Ключові слова:
Доповнена реальність, Інтерактивний додаток, Vuforia, FAST-детектор, якісне навчанняАнотація
Наведено результати розробки інтерактивного музейного додатку з використанням технології доповненої
реальності, що базується на інструментах середовища Vuforia та графічного ядра Unity. Додаток дає можливість
здійснювати аналіз та розпізнавання реальних об’єктів (наприклад, музейних експонатів), які раніше були
додані в сервіси Vuforia для реєстрації зображень. Додаток протестовано для низки різноманітних мобільних
пристроїв на платформах iOS та Android. Визначено перспективи використання запропонованого додатку.
Посилання
Website Architecture Planning - Augmented Reality (AR) [Електронний ресурс]. – URL: https://dynomapper.com/ blog/15-augmentedreality-ar. – Назва з екрана.
Доповнена реальність у мобільному додатку Smartum! [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https:// smartum.com.ua/news/dopolnennaya-real-nost-v-mobilnomprilozhenii-/. – Назва з екрана.
Tim Pedure. (2017). Applications of Augmented Reality [Електронний ресурс]. URL: https://www.lifewire.com/ applications-of-augmented-reality-2495561. – Назва з екрана.
V. Interrante, T. Höllerer and A. Lécuyer, «Virtual and Augmented Reality,» in IEEE Computer Graphics and Applications, vol. 38, no. 2, pp. 28-30, Mar./Apr. 2018. doi: 10.1109/MCG.2018.021951630 URL: http://ieeexplore. ieee.org/stamp/stamp.jsp?tp=&arnumber=8336832&isnu mber=8336820 . – Назва з екрана.
Qingfeng Zhang, Weilong Chu, Changhong Ji, Chengyuan Ke, Yamei Li. (2015). An implementation of generic augmented reality in mobile devices [Електронний ресурс]. URL: http://ieeexplore.ieee.org.libaccess.sjlibrary.org/ document/7065112/.– Назва з екрана.
Модло Є. О. Використання технології доповненої реальності у мобільно орієнтованому середовищі навчан- ня ВНЗ / Є. О. Модло, Ю. В. Єчкало, С. О. Семеріков, В. В. Ткачук. [Електронний ресурс]. – URL: https:// phm.cuspu.edu.ua/ojs/index.php/NZPMFMTO/article/ viewFile/1115/1094. – Назва з екрана.
Слюсар В.І. Концепція стандартизації тактичних засобів доповненої реальності / В.І. Слюсар //Тези доповідей Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку озброєння та військової техніки Сухопутних військ». – Львів: Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного.– 2018 – C. 63 – 64.
Чубукова О.Ю. Інноваційні технології доповненої реальності для викладання дисциплін у вищих на- вчальних закладах України / О.Ю. Чубукова, І.В. По- номаренко // Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. – 2018. – № 16 – С. 20 – 27.
Берестовий О.О. Системи когнітивного розвитку з використанням платформи Vuforia / О.О. Берестовий, Д.І. Карпенко, С.Г. Удовенко // Матеріали 5 Міжнародної науково-практичної конференції «Обчислювальний інтелект» – 15-21.04.19 р. Україна . – Ужгород. – 2019. – С. 165-166.
Mikolajczyk K. An Affine Invariant Interest Point Detector / K. Mikolajczyk, C. Schmid // European Conference on Computer Vision, – 2002. – P. 128 –142.
Ronald T. Azuma. A Survey of Augmented Reality / T. Azuma Ronald // [Електронний ресурс]. – URL: https://www. cs.unc.edu/~azuma/ARpresence [12] Четвериков Г.Г. Многозначные структуры (анализ, сравнение, синтез, обобщение). Ч.1: Учебное пособие. – К.: ИСМО, 1997.– 192 с.